Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
DmfA via web: Indienen

Wat ontvangt u na het indienen?

voor: werkgevers (uitgezonderd provinciale en plaatselijke besturen)

Naar de DmfA voor provinciale en plaatselijke besturen

  • Zodra u een aangifte begint, wordt daar een ticketnummer aan toegekend. U krijgt dit in een apart scherm dat u kunt afdrukken.
  • U hebt dit nummer nodig indien u uw aangifte niet in één keer afwerkt en de reeds ingevoerde gegevens nadien opnieuw wilt oproepen om de aangifte verder af te werken.
  • Ook bij een later contact met de RSZ kan dit nummer gebruikt worden als identificatie van uw aangifte.
  • Zodra uw aangifte afgewerkt en ingediend is, ontvangt u in uw e-Box een PDF-bestand waarin het detail van uw aangifte is opgenomen. Dit geldt ook als ontvangstbewijs.
  • Opgelet, u kunt ook een tijdelijk bestand aanmaken vóór het verzenden, maar dat geldt niet als bewijs.

Meer informatie over de communicatie tussen de sociale zekerheid en de werkgever, het ESS of de dienstverrichter. .pdf - Nieuw venster