Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
Gegevens uitwisselen via webservices

Algemene informatie

Support

Na het aankopen van uw certificaat en de registratie in het Toegangsbeheer kunt u beginnen met de implementatie van een client. Daarbij kunt u gebruik maken van de informatie op deze site en de service specification van de webservice die zich in de webservicecatalogus (UDDI Registry) bevindt.

Wij bieden geen ondersteuning voor de eigenlijke implementatie. Er wordt wel gebruik gemaakt van open standaarden. Er zijn meestal diverse bibliotheken beschikbaar voor de verschillende platformen.

Wij bieden wel ondersteuning bij specifieke foutboodschappen, als de oorzaak voor u niet meteen duidelijk is. Het SOA-platform biedt een gestandaardiseerde foutafhandeling aan via SOAP faults. Aan de hand van de gegevens in de foutboodschap kunnen wij opzoeken wat er exact fout ging. Het is dus belangrijk dat de client-toepassing deze gegevens steeds logt.

Vanwege het technische karakter van webservices bieden wij enkel ondersteuning aan de softwareontwikkelaars die de webservice integreren. Eindgebruikers van de software moeten zich in eerste instantie tot hun softwareleverancier wenden.

Hoe neemt u contact met ons op?

Al het contact met ons verloopt via het Contact Center. Het Contact Center is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 7.00 tot 20.00 uur, op 02 511 51 51. Buiten deze uren kunt u vragen te worden teruggebeld. Een medewerker van het contactcenter zal de daaropvolgende werkdag contact met u opnemen.

U kunt ook ons contactformulier gebruiken.

Opmerking: Gelieve in geen enkele situatie uw .p12, .pfx of .jks bestand te mailen naar het contact center. Uw private sleutel is gecompromitteerd als u hem verstuurt naar derden. Het contact center zal ook nooit naar deze informatie vragen. U kunt het contact center wel uw certificaat in .crt of .cer formaat bezorgen om uw case verder toe te lichten.