Het portaal van de sociale zekerheid gebruikt cookies om de site gebruiksvriendelijker te maken.

Meer weten× Ik begrijp het

Ga naar hoofdinhoud

Nieuwe uurregeling voor ons contactcenter

12-12-2025

Vanaf 2 januari 2026 passen we de uurregeling van ons contactcenter aan. Voortaan zijn we bereikbaar van 8.00 uur tot 18.00 uur. Met die verandering willen we onze service nog beter afstemmen op jouw behoeften.

Uit een grondige analyse van het aantal oproepen is gebleken dat we na 18 uur nauwelijks nog telefoons ontvangen. Door onze beschikbaarheid te concentreren op de drukste momenten van de dag, kunnen we je tijdens de uren waarop het écht nodig is, een betere service bieden.

Buiten de openingsuren kun je vragen om teruggebeld te worden. Een medewerker van het contactcenter neemt dan de volgende werkdag contact met je op.

Heb jij een vraag? Wij staan voor je klaar!


Auteur

Rijksdienst voor Sociale Zekerheid