Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
Naar de inhoud van deze pagina

Contact

Telefoon: 02 545 50 70

Het contactcenter is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 07.00 uur tot 20.00 uur, op het nummer 02 545 50 70. Buiten deze uren kan je vragen om te worden teruggebeld. Een medewerker van het contactcenter zal de daaropvolgende werkdag contact met je opnemen.


Andere vragen of klachten

Heb je een vraag of een klacht over een onderdeel van je sociale zekerheid? Neem dan contact op met de bevoegde instelling. Je vindt die in het blok Instellingen in elk topic van dit portaal.


Hoe beschermt GDPR je privacy?

Op 24 mei 2016 trad in de Europese Unie een nieuwe verordening ter bescherming van de privacy van burgers in werking. Die staat bekend als General Data Protection Regulation (GDPR) of de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit betekent dat dezelfde regels gelden in de hele EU.

De sociale zekerheid hecht bijzonder veel belang aan je privacy en aan de veiligheid van de persoonsgegevens die je ons verstrekt.

Meer informatie lees je in de verklaring over de verwerking van persoonsgegevens door de RSZ Nieuw venster.


Via het contactformulier voor burgers

Het formulier wordt geladen.

Als dit bericht zichtbaar blijft en het formulier niet verschijnt, probeer het dan later nog eens.

Als het probleem zich opnieuw voordoet, neem dan contact op met het Contact Center via +32 2509 59 59, van maandag tot vrijdag, telkens van 8.30 tot 17.00 uur.


Klachten over onze dienstverlening?

Heb je een vraag, een opmerking of een klacht over een onlinedienst op dit portaal? Contacteer ons per telefoon of via ons contactformulier.