Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
Naar de inhoud van deze pagina

Ondersteuning op afstand

Ondervindt u problemen bij het invullen van een aangifte? U belt naar het contactcenter, maar misschien kunt u moeilijk uitleggen wat er misgaat. In zo’n geval is het handig dat een medewerker van het contactcenter kan zien wat u precies doet of wat er zich op uw computerscherm afspeelt. Die medewerker zal u voorstellen om Simple Help te gebruiken. Met dat programma laat u het contactcenter meekijken op uw scherm tijdens uw oproep.

Wat doet Simple Help?

Via Simple Help kijkt een medewerker van het contactcenter mee op uw computerscherm. De medewerker ziet wat u ziet en wat u doet, maar kan niet ingrijpen. U geeft de controle over uw computer dus niet af. U krijgt wel instructies per telefoon of via de chatfunctie.

U kunt een sessie met Simple Help zelf afsluiten.

Hoe gebruik ik Simple Help?

Gebruik Simple Help enkel wanneer een medewerker van het contactcenter u daartoe uitnodigt.

  1. Klik op Download Remote Support Nieuw venster en volg de instructies.
  2. Er verschijnt een pop-up waarmee u de sessie kunt openen. Vul uw naam in en kies ‘Eranova’ in het keuzemenu Service Request. Klik op Submit (Secure).
  3. De disclaimer verschijnt. Klik op Accept. Uw sessie wordt geopend.

Om een sessie weer af te sluiten, sluit u gewoon het venster van Simple Help.