Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
Naar de inhoud van deze pagina

Chaman: beheer van technische kanalen

Chaman of ‘Channel Management’ is de onlinedienst waarmee u de technische kanalen beheert voor de verzending van aangiften in batch of voor interacties via webservice. In Chaman activeert en configureert u de FTP-, SFTP-, SOAP- en REST-kanalen om grote hoeveelheden gegevens naar de instellingen van de sociale zekerheid te sturen.

Welke mogelijkheden hebt u in Chaman?

Per hoedanigheid hebt u de volgende kanalen ter beschikking:

  • 1 FTP-kanaal
  • 1 SFTP-kanaal
  • 1 SOAP-kanaal
  • Ongelimiteerde REST-accounts

In de onlinedienst doet u het volgende:

  • Kanalen activeren
  • Kanalen configureren
  • Certificaten aanpassen
  • Kanalen afsluiten

Wie heeft toegang tot Chaman?

Als u Toegangsbeheerder bent voor uw onderneming, hebt u automatisch toegang. Bent u een gewone gebruiker, dan moet een Toegangsbeheerder het ‘Beheer van technische kanalen’ aan u toewijzen in de onlinedienst Toegangsbeheer.

Chaman is een beveiligde onlinedienst. Meld u aan met een digitale sleutel naar keuze.