Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.

Contact

Heb je een vraag, een opmerking of een klacht over een onlinedienst op dit portaal? Contacteer ons per telefoon of via ons contactformulier.

Telefoon: 02 545 50 70

Het contactcenter is bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 07.00 uur tot 20.00 uur, op het nummer 02 545 50 70. Buiten deze uren kan je vragen om te worden teruggebeld. Een medewerker van het contactcenter zal de daaropvolgende werkdag contact met je opnemen.

Andere vragen of klachten

Heb je een vraag of een klacht over een onderdeel van je sociale zekerheid? Neem dan contact op met de bevoegde instelling. Je vindt die in het blok Instellingen op elke topicpagina van dit portaal.

Hoe beschermt GDPR je privacy?

Op 24 mei 2016 trad in de Europese Unie een nieuwe verordening ter bescherming van de privacy van burgers in werking. Die staat bekend als General Data Protection Regulation (GDPR) of de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit betekent dat dezelfde regels gelden in de hele EU.

De sociale zekerheid hecht bijzonder veel belang aan uw privacy en aan je veiligheid van de persoonsgegevens die je ons verstrekt.

Meer informatie lees je in de verklaring over de verwerking van persoonsgegevens door de RSZ .pdf - Nieuw venster.