Athena Career
Athena Career – professional
In ‘Athena Career’ kan een professional de loopbaan bekijken van een burger die bekend is binnen het netwerk van de sociale zekerheid. Dat gebeurt binnen de grenzen van de privacy-machtigingen van de instelling waarvoor de professional werkt. Eventueel worden bepaalde gegevens dus gefilterd.
Athena Career – agent van het contactcenter
In mycareer.be heeft de burger uitgebreid de mogelijkheid om over elke loopbaangebeurtenis inhoudelijke vragen te stellen of problemen te melden. Dat gebeurt zo eenvoudig en transparant mogelijk. De burger kan er communiceren met het contactcenter van de sociale zekerheid om zijn vraag of probleem zo snel mogelijk beantwoord of opgelost te krijgen. Het contactcenter werkt als één geheel,maar bestaat in feite uit agenten van de verschillende instellingen van de sociale zekerheid, waaronder de RSZ, de SFPD, de RVA en het RSVZ.
Contacten met burgers beheren
Alle contacten met de burger worden beheerd in de onlinedienst ‘Athena Career’. De verschillende groepen agenten uit de instellingen van de sociale zekerheid krijgen daarbij elk een specifieke rol toebedeeld. Zij krijgen enkel die communicaties te zien waarvoor zij bevoegd zijn. Een ‘routing engine’ bepaalt op basis van objectieve criteria naar wie het probleem of de vraag wordt doorgestuurd. Voor issues die niet eenduidig kunnen worden toegewezen, bepaalt RSZ Contact naar welke instelling er wordt doorverwezen.
Taakverdeling
In ‘Athena Career’ kunnen agenten taken opnemen en ook onderling uitwisselen, om zo tot een optimale verdeling van de contactdossiers te komen. Elke agent kan de communicatiehistoriek van de burger in kwestie onderzoeken. Agenten krijgen twee soorten weergaven (views) aangeboden:
- de weergave voor de burger, en
- de weergave voor agenten: de loopbaan met bijkomende gegevens.