Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.
De toegang van mijn onderneming beheren

Een toegangsaanvraag indienen

Welke informatie heb ik nodig om een toegangsaanvraag in te dienen?

Om uw aanvraag online in te dienen, moet u de volgende informatie bij de hand hebben:

  • Als u een beveiligde toegang voor uw onderneming wenst aan te vragen, dan moet u een Hoofdtoegangsbeheerder (Verantwoordelijke Toegangen Entiteit) aanstellen. Zorg er dus voor dat u de volgende gegevens van deze persoon bij de hand hebt:
    • naam en voornaam,
    • rijksregisternummer,
    • e-mailadres, en
    • telefoonnummer en eventueel faxnummer en gsm-nummer.

U zult dezelfde gegevens moeten doorgeven over uzelf als verantwoordelijke voor uw onderneming.

  • Als u een onderneming een volmacht wenst te geven als dienstverrichter, moet u de volgende gegevens bij de hand hebben:
    • naam van de onderneming,
    • ondernemingsnummer,
    • postadres,
    • e-mailadres, en
    • telefoonnummer en eventueel fax- en gsm-nummer.