Een toegangsaanvraag indienen
Welke informatie heb ik nodig om een toegangsaanvraag in te dienen?
Om uw aanvraag online in te dienen, moet u de volgende informatie bij de hand hebben:
- Als u een beveiligde toegang voor uw onderneming wenst aan te vragen, dan moet u een Hoofdtoegangsbeheerder (Verantwoordelijke Toegangen Entiteit) aanstellen. Zorg er dus voor dat u de volgende gegevens van deze persoon bij de hand hebt:
- naam en voornaam,
- rijksregisternummer,
- e-mailadres, en
- telefoonnummer en eventueel faxnummer en gsm-nummer.
U zult dezelfde gegevens moeten doorgeven over uzelf als verantwoordelijke voor uw onderneming.
- Als u een onderneming een volmacht wenst te geven als dienstverrichter, moet u de volgende gegevens bij de hand hebben:
- naam van de onderneming,
- ondernemingsnummer,
- postadres,
- e-mailadres, en
- telefoonnummer en eventueel fax- en gsm-nummer.