Uw browser laat geen javascript toe. Om die reden zijn bepaalde functionaliteiten niet voorhanden.

Hoe krijgt u toegang tot e-Box?

U moet eerst de onderneming registreren op het portaal.

Wanneer u uw onderneming registreert, ontvangt de Hoofdtoegangsbeheerder (Verantwoordelijke Toegangen Entiteit) voor uw onderneming twee opeenvolgende e-mails. Hij vindt er een gebruikersnaam en een wachtwoord in. Hiermee kan hij zich een eerste keer bij het portaal aanmelden.

De Hoofdtoegangsbeheerder (Verantwoordelijke Toegangen Entiteit) zal vervolgens een of meer hoedanigheden voor de onderneming kunnen activeren (bijvoorbeeld de hoedanigheid “Werkgever RSZ”). Een e-Box is automatisch beschikbaar wanneer een hoedanigheid geactiveerd is. Elke hoedanigheid wordt onder de verantwoordelijkheid van een Toegangsbeheerder (lokale beheerder) geplaatst. Deze beheert de toegang tot de e-Box.

De Toegangsbeheerder (lokale beheerder) kan werknemers van de onderneming als gebruikers aanduiden, zodat zij toegang tot e-Box krijgen.

De Toegangsbeheerder (lokale beheerder) bepaalt voor elke gebruiker tot welke beveiligde onlinediensten hij toegang heeft. Dat gebeurt via de onlinedienst Toegangsbeheer.